omg


Oh my god

Du är ju alldeles för rolig asså! Du säger att jag pratar skit men det är i själva värket du som gör! Nej du är ju mammas lilla ängel?! aa eller hur och min kille heter doris! Du säger att du är så trött på skit snack men ändå har jag varje dag ut och in ått höra om alla dina "kompisar" som gjort det och sen har dom gjort så har legat med så och så många men ärligt talat så är det ingen som bryr sig speciellt inte jag! Vad är det för liv man har om man lever på att andra mår dåligt?

Jag hoppas du känner dig träffat för det är just DIG jag menar jag nämner inga namn men du borde fan veta för detta borde vara unikt att vara som du! Så trött på ditt tjat men nu äntligen så är det ju slut med det! Jag trodde jag kunde lita på dig men du sa ju allt iaf! och som ursäkt sa du "men dom känner ju inte dig?" men vafan spelar det för roll? JAG KÄNNER INTE DIG! så då har jag rätt att få höra skit om dig det låter som en bra hypotes! Så släng dig i väggen för snart kommer du vara kvaddad! Ingen gillar nån som inte kan stå för det dom säger!

puss så länge till alla utom dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0