wild horses

Du gör ingenting för mig utan jag ska göra allt som just du ber mig om! Det finns miljoner saker som gör att jag blir så ledsen att mina ögon tåras! Jag vet inte heller vad jag ska göra för att få det att bli bättre! Du ljuger mig rätt upp i ansiktet och det vet både du och jag att du gör! berätta för mig vad jag ska göra för att du ska förstå vad jag vill och vad jag tänker! Men allt ska vara enligt dina regler och anpassas till ditt nya liv jag kan inte heller förstå hur du har kunnat gå vidare på det sättet som du har gjort nu finns jag verkligen med i det nya och inte kvar i det som du lämnat kvar? Du vet att jag bara är ett telefonsamtal iväg men ändå så förväntar du dig att jag ska ta chansen? Men denna gången tänker jag inte springa efter som en svans och försöka ta kontakt jag orkar inte må dåligt jag tycker det är nog nu tycker inte du? Jag känner inte ens dig, känner du mig? vet du knappt nåt om mig? det ända du pratar om är dig själv och hur allt är med dig men frågar du någon gång hur jag mår vad jag har gjort och vad jag vill? Har det någon gång kommit upp för dig att jag inte mår så prima av allt bråk och allt tjafs? Jag känner mig helt tom inuti och det är ju det jag brukade prata med om såna här saker! Men vem ska jag prata med nu? Du har fått dina chanser men nu är det över! Hur skulle det va om du sluta vara så ego? Ett sms kostar inte mycket och det kan du knappt kosta på dig att skicka iväg! Jag orkar inte mer! Jag har hittat en nu som jag vet att jag kan lita på förutom min mamma! Jag har hittat en som alltid kommer vara där även fast det är som blåsigast i mitt liv som vet vad jag pratar om! Men jag hoppas att aldrig någon eller något kommer bli som du! Egentligen vet jag inte varför jag skriver detta för du är inte ens värd min tid! Fuck you and peace out!

Btw min Elin fredriksson in my heart<3 love you bitch<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0