bullshit

Nu är jag trött på alla som tror att dom är nåt, alla om snackar skit och alla som är wannabes men inte erkänner det!

Jag är mig själv och det har jag alltid varit haft mitt hår på ett speciellt sett haft mina kläder i "min stil" jag har provat att vara någon som jag inte är men det känns så fel jag tycker man ska vara den man känner sig bekväm med att vara! Te.x om man vill umgås med killr om man är tjej så tycker en del det är fel med det men det kan ju vara så att man kommer bättre överens med killar för tjejer eller tvärt om. Men det finns ju också en del som tror att dom är dom största bloggarna som finns nämner inga namn men tror ni känner det på er ( Du är en wannbe fatta det så känd är du inte) och om man skriver typ 20 långa inlägg om dagen vilket liv har man då lixx? jag fattar inte riktigt det men visst kankse är kul att läsa men vadå att leva ett liv i sin data? Och starta krig och grejer va fan lever du i för värld? herregud get a life fjårtisboy;)


snart ska jag och snarko sova btw<33
love
puss&kram

Kommentarer
Postat av: emelie westrerholm

hahaha han har inget liv-.-

KRIGA x)hahah get a life säger vi te han ja (y'

2009-06-13 @ 01:05:45
URL: http://amywester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0