dagen efter imorgon


give me a reason to so goodbye give me a good reason not to cry


Jag är trött, jag saknar väldigt många vet inte riktigt vad jag ska skriva. Idag har jag vart ute och gått med min underbara hund som jag saknade massa när jag var borta! Jag vet inte vad jag ska göra i sommar några kankse kommer och sover hos mig i lägenheten men inga datum bestämda! Jag ska till köpenhamn 21-22 juli på min födelsedag kommer vi hem:( Jag som vill vara hemma för en gång skull på min födelsedag! Men men det är ju ett tag kvar tills dess men jag vill festa lite på min födelsadag så jag får la hitta någonstans! Nån som vill träffas i sommar kommentera eller nåt hehe?;)

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0