flytten

I helgen får jag och mamma nyckeln till lägenheten som vi ska flytta till:) Jag längtar som fan vill flytta in idag men som sagt är det ju typ 6 dagar kvar tills vi får nyckeln! Vi ska bo i en trea mina 2 syskon ska va där typ varannan vecka jag kommer vara mycket själv hemma för att mamma jobbar så mycket och sen nu på semestern ska hon iväg ganska mycket och jag ska vara själv hemma fett nice säger jag bara:)

Jag tänkte rada upp lite bloggar jag läser varje dag och varför: (länkar inte alla)

Emelie Westerholms a.k.a Amy wester
www.amywester.blogg.se
jag läser den för att följa med i hennes liv kul att läsa se på bilder med mer:)

Paulina "Paow":
läser jag för att hon är en sån fjortis som man bara måste tycka om eller rättare sagt man lär sig tycka om.

Desire´s blogg:
Paows bästa vän samma sak med henne som med Paow man lär sig att tycka om henne som med alla andra fjortisar

Linus Zebrah:
www.Mrzebrah.blogg.se
läser jag för att han är så sjukt bra på att skriva!


Puss&kram så länge<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0