förlåt för min åsikt

nu är det såhär att jag säger precis vad jag tänker och vad jag tycker och det får ni leva med. Han som jag senast skrev vad jag tyckte och tänkte om vet jag en hel del om men han frågar inte mig utan min kompis om varför jag skrev så men hur fan ska hon kunna veta det? Det är bättre att du frågar mig isytället för att fråge henne eller vad tycker du? Ibland är folk patetiska som tror att alla i ens omgivning vet vrf man skriver jst så på sin blogg men just som att jag ska fråga gaybloggaren varför kissie skriver en viss sak på sin blogg liksom? fråga mig istället!! Men jag måste ju tydligen förklara för dig här vrf jag skrev så för du har ju blockat mig på bilddagboken och på msn och jag har inte ditt nummer och jag tänker inte lägga tid på att leta efter det heller!

Jag har hört om så jävla mycket du har gjort därför blir jag så sur och det du skrev på din blogg heromdagen och sen tog bort det var ju väldigt moget? Jag står för vad jag säger och för vad jag gör, för det du med så kankse det hela blir bättre! just nu måste jag göra som du använda bloggen för att kunna "bråka" med någon men som sagt så kan jag inte kontakta dig på nåt annat sätt! Men du kan ju fråga hon som du fråga varför jag skrev så här om vart du kan kontakta mig så jag kan få förklara för dig på riktigt lite svårt att bara skriva så här men ha det bra så länge så kankske vi hörs!
loveyou(not)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0