hiss och diss

Dissarna:

1. Feber och sjukdomar
- speciellt på sommaren så svettas man som en gris och man har ingen lust att vara ute i solen! Och jag som vill bada, hoppas alla som är sjuka+ jag kommer bli friska snart!

2. att P&L är slut-denna diss är från viktor han tycker det är dåligt att peace&love är slut men jag är bara glad att han är hemma igen han är mer social då;) puss på dig

3. Myggjävlarna-jag hatar myggor jag har blivit myggbiten överallt jag blir galen:S det kliar som fan överallt!

Hissarna

1. att solen kommit fram- så synd att man inte kan vara ute i den bara:@ ta bort febern och halsontet så jag kan bada!

2. Att viktor har semester ifrån donken- Hiss till att viktor har semester för en gång skulle puss på det!

3.Att vi har börjat flytta in saker i den nya lägenheten- Vi har nog blivit klara med hela flytten till helgen mums på det!



Puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0