hissa&dissa

HISSA&DISSA




Hissa:

1. Emelie Westerholm-
För att hon låter mig komma till hennes fina hus i hunnebostrand i en hel vecka kommer blir mums mums på denna vecka kan jag lova<33

2. Mobiltelefoner-
hur skulle jag klara mig utan mina fin bruna vackra sonyericsson?:O ingen musik, inga sms, inga telefon samtal och inte mms:( Därför hissar jag min mobil telefon och alla andra mobiltelefoner:)

3. Min mormor och min mamma<3- För att dom alltid ställer upp för att dom litar på mig hela tiden. Ni är dom bästa<3


Dissa:

1. Robin Wahlström-
Han tror att han är största bloggaren men han är bara en liten kille som kommer ifrån ödesögh han ska starta krig mellan bloggar:S OMG killen väx upp puss på dig<3

2. Dåligt väder- Solen kom fram nu då vart tog du vägen? Denna vecka jag är borta tycker jag att du kan komma fram så jag får sola och bad? plz<33

3. Långa bussresor- Idag har jag suttit på en buss i ca 6 timmar.. men jag sov typ 2 men det är ändå blä på det att det ska ta så långt tid:S


Detta var min första hissa och dissa vill ni att jag ska fortsätta med detta så kommentera gärna!<3

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0