Hunnebostrand och Snarko<3

Nu har jag kommit fram eller det var ett tag sen, vi kom först hem till Emelies fina hus (fyfan jag trodde hon skoja när hon sa att hn bodde i värsta lyxvillan:O) men fint som fan var det sedan åkte vi ner till hennes mammas jobb och städade sedan åkte vi hem och nu sitter jag här:D Jag och emelie ska väl sova någång framör vet ej när än;) Men imorgon blir det inte sovmorgon för jag och emelie ska ner till hennes mammas jobb och och hjälpa henne lite hon ska göra brud uppsättningar och emelie ska göra mat till dom jag ska väl kolla på emelies mamma om jag får för tt se hur hon gör eftersom att jag går frisör;) Aja glad att jag har kommit fram och att jag inte tappa bort mig på väggen:O Det var en jävla tur:D

puss & Kram på alla så hörs vi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0