imorgon åker jag

Imorgon drar jag först till norrköping för skolavslutning sen hem och packa klart sean drar jag till hunnebostrand och emelie:D Så ni får vara sociala när jag åker ner för jag ska sitta på bussen 5-6 timmar typ:/ rings sms vad som helst:)
Jag åker 15:40 ifrån mjölby sen ska jag till göteborg sedan bytta mot uddevalla sedan blir det hunnebostrand:D

Såå vad har jag gjort idag jo jag har kollat på mina syskons skolavslutning sen har jag pratat i telefon med emelie och fisken malin:D MUMS på sill anjovis och lax säger jag bara;) Sedan tog jag en tupplur;) det va så jävla skönt att sova ett tag!

Ska bli så skönt att åka imorgon och träffa snarko<333

kommentera lite nu då?:D

vad tycker ni jag ska skriva om?

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0