Imorgon är det bussresa-MJÖLBY

hej hallå
Imorgon ska jag hem jag kommer sakna allt här men mest emelie och alla människor såklart det är väldigt annorlunda här än vad det är hemma vet inte hur jag ska förklara varför men det är väldigt annorlunda om man inte visste att man kvar i sverige skulle man kunna tror att man var någon helt annanstans på jorden. Denna vecka kommer jag skriva as mkt om sen är jag kommer hem den har vart sjukt bra med många skratt mycket prat och mycket kul:) Jag skulle kunna komma tillbaka hit det kommer jag säkert med.. Man kan ju inte vara ifrån snarko sålänge<33
Ska bara säga att våran pakt funkar som den ska jag är omoget äpple:D det gröna! Linus är det röda sexiga äpplet det mogna och emelie är det bruna ruttna äpplet ska skriva mer om det när jag kommer hem!

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0