Imorgon=Festa

Hej hallå bloggen!

Idag åkte jag och mamma och handlade mat till mig i helgen jag valde ut ugnspizza, tacos och pulvermor(alla typ hatar det men jag älskart) Sedan köpte vi lite godsaker tills imorgon för imorgon blir det FESTFESTFEST!
Det tål också att nämnas att det är broarnas dag i mjölby typ massa männsikor som säljer saker i stånd och sånt:S
Aja mycket männsikor som samlas här då så mums på det:D
Sedan tror jag nog att jag måste sova hos min moster imorgon natt för mamma vill veta så jag kommer hem ordentligt!

Sedan är min gullegris på P&L längtar som fan tills den personen kommer hem Nämner INGA namn men den personen vet förhoppningsvis vem den är!


Bara några få dagar kvar tills vi flyttar nu mums på det med!

Skriver mer sen

puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0