Metaltown eller P&L?

Nästa år funderar jag på nån festival och dom jag har hört mest om är P&L(peaceandlove) och Metaltown men jag undrar bara vilken!

Den artisten jag vet mest om som var på metaltown var en besvikelse för alla där och det var marylin Manson han fick ett - i tidningen istället för en stjärna tror det va 5 stjärnor man kunde ha så det lät juh inte så bra!

Sen på P&L så var juh håkan Hellström där och han va tydligen bra men va kan man vänta sig egentligen? Jag tycker ni som läser detta som har vart på någon av dem här festivalerna kan kommentera så jag kan överväga vilken av dom jag ska spara till för festival tycker jag det ska bli!



puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0