Min vecka i Hunnebostrand

Nu ska jag köra lite kortfattat om varje dag i  hunnebostrand:)

Fredagen:Jag åkte buss från mjölby till Torp terminalen i uddevalla där jag mötte Emelie och Henke penk. Jag och emelie satte oss på bussen hen till henne och sedan städa vi på hennes mamma jobb sen gick vi väl typ och la oss.

Lördagen:Åkte vi till göteborg med Henkepenk , kåmi, glenn och en som jag inte kommer ihåg vad han heter. Vi kollade på bio och åt donken det va mys. Sedan sov vi i malins lägenhet i uddevalla.

Söndagen:Vi åkte tillbaka till hunnebostrand

Måndagen:Vi åkte och va med linus i uddevalla badade i landbadet utanför uddevalla det va gött som fan:)

Tisdagen:Vi åkte hem till emelie sen tog vi det mest lugnt

Onsdagen: Linus kom till hunne bo det vart glass, kubb och photoshoot:D

torsdagen:Vi åkte till smögen med kimberly(tror hon stavas så) sen åt vi mat hemma hos henne på kungshamn på
kvällen

Det har vart jätte kul längtar redan tillbaka:) Emelie och jag har ju så jävla kul ihop:)

Nu kommer lite bilder:

jag, linus och emelie:D



Jag och emelie ute in the sun

kommer  mer sen:)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0