Nere på botten

Just nu känns det som jag nuddar botten igen, Precis när jag har kommit upp till ytan för att ta luft så tappar jag andan och sjunker ner igen. Jag vet inte vad det är som händer med mig men jag känner ingen lust och ingen ork till att göra nånting! Där jag bor nu har jag inte så många vänner som jag hade förr. En del ar lämnat mig på grund av mitt beteende och det har jag bara mig själv att skylla, men det är ju inte bara ens fel att 2 bråkar?

Ett hål inuti känns det som hålet blir bara större när nån säger något "dumt" , klagar på mig eller klankar ner på mig tex säger att jag är ful osv. Det gör mig så arg att jag fortfarande tar åt mig, Jag är ju van nu jag ska inte ta åt mig längre jag ska egentligen resa mig upp och bara gå därifrån men jag låter huvudet hänga oc jag låter dom se att jag tar åt mig och att jag är ledsen! Tro mig jag vill inte visa det för någon, men jag är för svag!

Arg på mig själv, jag blir så frustrerad när jag inte kan hantera detta fortfarande även fast jag har vart mobbad sedan 6års och det slutade i 9an kan jag fortfarande inte ta kritik. Jag faller, faller som en sten man släpper som sedan landar med en duns på marken! Usch jag vill inte känna så här fattar inte varför jag gör det heller.

puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0