R:W inte öde

Asså du är så jävla wannabe nu har du börjat röka och snusa det är ju så moget menar jag att man kommer på att det är "coolt" efter 18 år som det står i dina papper att du är! Men i sättet så är du fan nere på lågstadie nivå. Kan inte prata IRL utan måste ta till sms, msn och telefon. Tycker du att det är moget? Det tycker inte jag! Visst det är inget fel att bara umgås med tjejer men det kanske inte bara det man baserar slutsatserna på. Du är wannabe tjej och du är gay but you dont even like boys. Du säger att du älskar nån men sedan kommer den med en fråga och så är det över det är inte kärlek enligt mig men det kan du ju intala dig att det är. Det är bara du som förlorar en helt fantastisk och underbar tjej på detta! Du kommer aldrig få någon bättre för du är inte ens värd nån som henne men det kankse du kunde lista ut sjäv efter som att du hållde på som du gjorde! Du är helt fel ute killen du är helt fel ute!

chilla lite med bloggandet och ta tag i ditt liv för nåt behöver förändras och det är du!

peace bro

Kommentarer
Postat av: ROBIN

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ JAG HATAR SNUS FY FAN!

2009-06-19 @ 10:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0