need some love on my own

hej bloggen just nu sitter jag vid msn och pratar med en gullig kille:) Jag behöver också lite kärlek ibland! Just nu är jag i en period där jag behöver mycket kärlek tror jag iaf det känns så. Jag fick nyss reda på av min mamma att jag inte har någon dörr till mitt nya rum:O snacka om att jag ska köpa en då asså!

En tonåring utan en dörr funkar inte kan jag lova!! i wanna make some love you know;) skojar bara:)

Jag vill hitta nåt att argumentera om som typ dollyblond om sin självkänsla men jag vill inte vara en copycat så jag ska prata lite med henne om hon tycker att det är ok om jag går in på samma spår men inte skriver om samma saker.

pusssålänge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0