dont forget

Tänkte kora Veckans babe imorgon så glöm inta att kommentera om varför just du eller din kompis ska bli veckans babe!


Tjatja bloggen!
Idag vaknade jag av att min lillasyster ringer och är jätte sur. Hon kommer hem och jag ligger fortfarande och sover då börjar hon kasta massa skor på mig:S Jag ringer mamma för att hon ska kunna prata med min lillasyster så att hon slutar men då får jag all skuld precis som vanligt men men vad ska man göra åt saken! Fick nyss reda på att jag får mitt studiebirdag i juni med så om nån vill att jag ska följa med och göra nåt kul så säg till jag hänger gärna på! Jag vill åka till liseberg så ja ska fråga min andra lillasyster om vi kunde åka dit med typ farmor. För er som inte vet så har jag 6 syskon 2 hos mamma och 4 hos pappa:P Tänkte berätta vad dom heter oc hur gammla dom är med jag börjar med mammas barn:
Emma 12 år
Jonathan 10 år
och sen pappas barn
Johanna 13 år
Kevin 9 år
Nellie och Ella 3 månader

Så jag är äldst med andra ord ganska skönt men små syskon är väldigt jobbiga ibland, men man ska inte klaga!

Det är sol ute idag med sjukt skönt men det blåser ju sjukt kallt så man kan ju inte bada hoppas att vädret med bad och sol kommer snart asså!

Kom igen nu kom med förslag på vad jag ska göra i sommar



Puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0