välkommen till min nya blogg

I denna bloggen kommer jag skriva om min vardag m vad jag tycker och tänker om saker och så vidare.
Ni får gärna komma med förslag om vad jag ska skriva om och så vidare:)
tycker ni jag ska göra video bloggar tex? vad ska som innehålla och sånt:D
ska börja berätta lite om mig själv.

Om mig:
Fullständigt namn:
Emelie Ida Louise Germundsson
Smeknamn: inget speciellt
Hårfärg: Blondt med svart slinga i luggen
Ögonfärg: grön/blå/grå
Längd:
1.62
Ålder: 16 år 17 snart
Född: 22 juli 1992
Födelse stad: Linköping
Bor: Mjölby
stjärntecken: kräfta
älska
r: Jag älskar min familj & vänner
Hatar: Jag hatar otrogenhet och falska människor
Favorit bok: magdalena graffs självbiografi:)
Favorit film: P.S i love you
Favorit mat: tacos
Favorit sport: speedway
Favorit musik: GIllar allt faktiskt. men mest hiphop & punk.
Mina idoler: Idoler har jag inga direkt
Mitt bästa semesterminne: Turkiet OFC<33
Mitt pinsammaste minne: jag vet faktiskt inte men jag tror det va när mina syskon kom in väldigt olägligt;)
Om jag var känd, vad skulle jag vilja vara: jag skulle vilja vara sångare
Min största kärlek: Markus Hjertzell tror jag men det va länge sen
MItt liv om tio år: ska jag ha barn man o jobb;)
Detta gör mig glad: min familj mina kompisar och dom jag tycker om


Bloggen
Hur kom jag på mitt blogg namn: Mitt namn kom emelie westerholm på antar jag det är ju hon som gjort bloggen;)
Varför heter jag så: Jag vet faktiskt inte:S haha
Hur ofta kommer jag blogga: så ofta som möjligt, ska köpa trådlöst internet snart!
När startade jag bloggen: jag vet inte men jag började skriva idag 11 juni:)
Vad kommer jag blogga om: Jag kommer blogga om allting. har du förslag så skriv och kommentera!
Vad ni ska göra: Ni ska kommentera, läsa och vara glada!
Varför: För att jag tycker det är kul att få respons!
Bilder:  Jag ska ha med mycket bilder och så på allting

VÄNNER:
Har du mycket vänner: tillräckligt !
Trivs du med dina vänner: Ja det har blitt bättre iallafall
Bästa killkompis: Robin ludvigsson
Varför: för att han är den bästa som finns<3
Bästa tjejkompis: Emelie Westerholm , sofiia strandin och angelica myrdahl<3
varför?Emelie: för att vi har det så jävla kul pratar om allt och jag kan va mig själv med henne<3
sofiia: för att hon lysnnar hon förstår mig <3
angelica: för att hon är snäll har kul i hop med henne lysnnar och förstår<3
Har du någon gång vart kär i en bra killkompis: ja det förstörde allt
Bor dina kompisar nära eller långt bort:  långt bort:(<3
Föredrar du kill eller tjej kompisar: killar lätt! tjejer pratar mest skit snack men jag har ju mina brudar do mräcker<3
Kommer bäst överens med yngre el äldre: spelar ingen roll;)


MIN FAMILJ:
Hur många familje medlemmar: 9 st
Vilka består det av:  Mamma - Cathrine 38 år
pappa - tony 37 år
lilla systrar - emma 12 år , johanna 13 år och ella och nellie 2 månader
lillebröder- kevin 9år, jonathan 10 år
Är dina föräldrar skilda: Yes, det är dom.
Vem bor du hos: Mamma
Har du halv syskon och låtsas föräldrar: en låtsas pappa o en låtsas mamma
Trivs du: sådär

UPPGIFTER:
Msn:   [email protected] Bilddagboken: emelieg Lunarstorm: emelieggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0