Veckans hiss och diss

DISS

1. Mjölby-
Jag tycker inte det är skönt att vara tillbaka till mjölby det ända jag saknat är typ mamma och henne går det ju att flytta på till vilken stad som helst

2. Falska vänner- Ena sekunden är man seras bästa vän sedan är man deras största hat objekt som man går runt och snackar skit om.

3. Mina pigment- Jag hatar att det tar 10000 år för mig att bli brun även fast jag spenderar många timmar i solariet usch usch

HISS

1. Sanna vänner-
Jag älskar dom vänner jag värjkligen kan lita på dom som jag kan berätta värkligen allt för. LOVE YOU<3

2. Spotify<333- Den som komiit på det är ju ett geni:O så jävla smart person tack <3

3. Flytten nästa vecka- För er som inte vet det så flyttar jag nästa vecka med min mamma från hennes man. Närmare stan i mjölby and i love it väntat på detta i 14 år nu ÄNTLIGEN<3


Det var min hissa och dissa denna vecka:)
PUSS&KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0