(a)

hej hej , idag vaknade jag klockan 1 det var super skönt sen vart det att gå upp dammsuga lägenheten sedan ut och gå och hem duscha och nu ska jag vänta ett tag innan jag gör mig iordning ikväll för jag och mamma och hennes kompis ska på teater eftersom hennes bror är skådespelare. Så jag har precis klätt på mig kläderna jag ska ha ikväll det blir ett svart halvlångt linne med lacktights och en tröja som går till precis under brösten med långa ärmar som är svart lackig och sen till det blir det ill rosa naglar och svarta höga klackar:) ska se om mamma kan fota hur jag ska ut ikväll sen så ska försöka lägga in bilder! ska skriva mer blogginlägg sen tror jag;)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0