allt jag vill är att få lite kärlek

Vad får du ut av att säga att jag klär mig fullt att mitt löshår är skabbigt att jag har samma tröja på mig när vi ses tänk på nån gång att vi träffas 1 gång i månaden?? Du gör mig så illa när du sa heromdagen rakt i mina ögon att det inte va nåt fel på mig och jag grät det såg du jag vågade inte kolla dig i ögonen för jag vill bara att du ska tycka om mig! Det är typ drf jag kommer till dig! jag vill känna mig "behövd" och älskad även av dig kan du inte bara fatta det att man inte vill veta att man är ful i håret när man inte ses ofta! Och du kankse hatar hur jag klär mig men jag är jag ska jag ändra mig bara för att jag ska få dig att tycka om mig! Jag tror att jag kan bli frisör även om jag har löshår! tänk på vad du säger för till slut kankse det är försent!!!

jag har faktiskt känslor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0