BRACEFACE

idag blir det nog pappa förhoppningsvis eller nåt, jag har skit ont i halsen konstigt att det alltid regnar och jag blir sjuk när jag åker hem från emelie samma sak hände förra gången men men. Jag blev sams med en viss person igår och det känns bra att även fast jag tycker om han så kan jag vara vän med han sen ska jag ta ett seriöst snack med en annan ung man eller tjej kankse man ska säga för han är mer brud än jag wtf!

LINUS FUCKING JENSSEN- du måste ta det genom bilddagboken och bloggen va? jag kör ditt race nu ok?! jag har inte rört din fucking blogg varför skulle jag? du intresserar mig inte du och dina bimbo kompisar var rädd om dom gubben för annars kommer du inte ha några vänner kvar. Det var inte jag som skulle få 2000 för att knulla med en ful brud eller får 1000 kronor om du knulla med ett antal innan sommaren tog slut men du klara det inte. Jag vet att jag har gjort misstag tro mig jag vet men jag tar inte imot pengar iaf. Jag försöker förändra mitt liv gör du det? du tror du kommer kunna klara dig på att försörja dig genom bloggen med dom få läsare du har. Jag är inte ute efter att bråka men om du börjar så ska du få krig det lovar jag dig! Benrangel skrämmer mig inte!
Förstår inte hur du kunnat förändrats så mkt på så lite tid men men ha det så bra!




BRACEFACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0