det känns inte okej

Imorgon blir det skola ogen och jag känner mig inte okej för det för jag har sjukt ont i halsen men min mamma tvingar mig också att jag ska hämta en jacka som min lillasyster ska ha. Jag slutar 5 och jag lär inte vara hemma före halv 8 så tack mamma! ska köpa blekning och väteperoxid imorgon med och bleka min lugg och sen färga brunt nån dag men det blir nog precis innan jul eller nåt för det bruna färgar jag nog i skolan. hoppas alla andra mår bra för jag gör det inte! HAVE A NICE FUCKING EAVNING


Kommentarer
Postat av: mammi

Himla nice att du säger att jag tvinga dej till skolan idag.Va det för mkt begärt att du skulla hämta jackan till din syster. Det tråkiga är att jag gör verkligen allt för att hjölpa dig och tillmötesgå dej. Love you puss

2009-11-04 @ 12:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0