kärlek och sånt tjaffs

sombody wants you somebody loves you somebody dreams about you every single night

Jag drömmer om den perfekta killen att han ska komma en dag, frågan är ju bara när eller OM han kommer det är ju ingen som vet inte än iallefall! En sak vet jag, jag blir sjukt lätt kär jag kan träffa en person typ 2 gånger alltså långa gånger! Men riktigt kär har jag nog bara vart 3 gånger. Men jag har nog aldrig hittat han med ett stort "H" undrar om han finns:O
När jag är tillsammans med någon så känner jag mig fullständig jag känner mig "hel", specellt när killen står för att man är tillsammans och kan pussa en på stan ta tag i ens hand utan att man ber den, ligger och håller om mig en hel natt och tar hand om mig när jag mår dåligt. Jag har inte så stora krav på killar heller utan det är nog mest att jag lyssnar på vad andra säger tex om mina kompisar säger att min kille är ful så bryr jag mig ett inte ett piss jag ber dom dra åt helvete eller nej men jag förklarar att jag tycker att killen är ur gullig osv och det är ju jag som ska vara tillsammans med han eller? Bryr ni er om vad alla andra ska tro och tycka?

Jag säger som grynet skulle ha sagt " TA INGEN SKIT"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0