the truth-dont blame me

Jag vill kunna må sådär super bra som en del gör, och en del frågar  mig varför jag skriver som jag gör i bloggen nu ska jag berätta det och läs noga för jag kommer bara skriva detta en enda gång!

När jag mår dåligt eller nåt så vill jag helst inte ta ut det på andra oskyldiga, därför ville jag ha någonstans att skriva av mig, och då säger folk men skriv det i en dagbok eller liknande, men jag vill ju nå ut till dom läsare som kankse har upplevt samma sak eller upplever samma sak som kanske kan hjälpa mig välja nåt eller göra ett stort beslut. Jag bearbetar mina problem genom att skriva av mig. För jag vill inte gå till nån psykolog jag har gjort det en gång och det var inget för mig. Visst jag har kompisar att prata med och en mamma som alltid finns där!!

Men jag tycker som sagt om att skriva och berätta lite om mig och mitt liv. Och ni som inte tycker om min blogg ni behöver faktiskt inte läsa den eller hur? Jag kommer skriva som jag gör, för det är ju faktiskt min blogg!!

så kommentera nu och säg vad ni tycker?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0