e1&e2

Även fast du är mer än 1000 kilometer här ifrån så vet du att du är en av dom brudar som betyder mest för mig, och om du inte visste det så vet du det nu. Det har gått sjukt fort att vara hos dig det var en sjukt bra första dag, jag kände på mig att det var ¨nåt som var fel med A oc du kände samma för den andra. Vi har ganska mycket gemensamt eller hur?

Vi har roligt ihop eller tycker du inte det? Om jag ska vara ärlig ville jag inte åka hem idag för jag vt att det kommer dröja innan vi ses igen och du är den tjej kompisen jag har det roligast med, du är lika flum även fast du är nykterist och jag diggar dig bruden det vet du! Jag finns och kommer alltid finnas för alla bråk kommer vara bakom oss, det finns ingen anledning att bråka om vi har det så bra som vi har det nu!

hoppas det blir utomlands om ett år baby<3 love you(L)



you and me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0