today




Idag har det vart öppet hus i skolan, jag fick göra i ordning mina naglar hos stil och trendarna medans vi hade rast blev sjukt snyggt svart nagellack med grönt glitter som skimrar det blev sjukt snyggt sen bar det av hem till min bby, sen åkte jag till min moster och sen hem, mamma ville inte att jag skulle sova hos my bby så jag gjorde som hon sa för en gångskull. PÅ onsag har jag prov i naturkunskap ska börja plugga redan imorgon efter jag vaknat vart ute och gått en lång sväng sedan en skön dusch. Ska nog vara med min sötnos imorgon ska bli så skönt att vara ledig på måndag med:)

Ska plugga då med hade jag tänkt mig, emelie har blivit duktig flicka:D

Ska snart gå och lägga mig för är så sjukt trött så det finns inte känner mig helt förlamad!

kyss

Kommentarer
Postat av: snygging

Schyssta tuttar ;)

2009-12-28 @ 16:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0