festande under 18 är ok?

Jag festade/drack första gången 1 månad innan jag fyllde 16 jag var ganska imot det innan sen blev det ganska mycket nu i sommras och nu har det lugnat ner sig igen visst det är jätte kul att festa men när det går till dom som är mycket yngre som tex 12-14 åringar som kommer till fester med vodka i handen vad är det? om jag hde druckit i den åldern hade jag säkert blivit full på lite lätt öl. Jag tycker det är OK till en liten del att dricka/festa innan man är 18 man får tänka lite med motta!


Och visst jag har druckit osv men jag gör det med en tanke på att inte dricka för mycket!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ska börja som dej emelie inte dricka för mkt.. :)

Fii fan för senast!! :P

2009-11-10 @ 20:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0