fuck you, fuck you very very much

Jag kom hem från min praktik halv 3, jumana hade inte så många kunder idag så hon sa att jag fick gå hem. Det var hur skönt som helst att sätta sig på tåget har haft konstant huvud värk i 2 dagar nu och tabletter hjälper inte så när jag kom hem blev det att lägga sig på soffan och vila ett tag gjorde lite banan med glass och snart ska jag sätta på mig mjukiisbyxor och gå ut och gå den vanliga rundan jag vet inte om vi tar den långa eller den korta blir nog den långa idag känner att jag måste komma ut lite!

Jag fick också en hel del sms från robin förut med, jag förstår inte hur han tänker, enligt honom är allt mitt fel och jag gör att han låter som den dumma i det här men det är ju han som avslutat våran vänskap och inte jag eller?:S Jag tycker det är dumt av honom överhuvudtaget just nu han har ju bara sin brud att tänka på.. Och usch oh fy för den sly*an!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0