imstrong

Jag ska visa för er att jag är stark. Jag ska stå på stadiga ben på eran mark. Ni ska få se hur fel ni hade ni som sa att jag var svag. Jag ska visa hur hård jag kan va. Här i livet är det viktigt att ge och ta och nu ska jag ta tillbaka allt jag har gett, ni ska få se. Jag är inget barn längre det vet jag att ni inte förstår. I dina ögon är jag den lilla flickan som saknade sin far. Jag vet att jag är ensam mot er som är fler men jag kan visa hur stark jag är och ni kommer skingra er när jag ber. Även fast jag vet att gud inte finns, finns det säkert nåt nånstans som kan hjälpa mig finna den styrka jag behöver att stå imot era ord och inte vara veklingen som ni redan sett förut. nej den historian om veklingen inom mig är slut. Här är jag Emelie, Emelie Germundsson! Och du, vem fan är du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0