jag är bara mig själv

Jag är inte guds bästa barn det vet jag! Och jag är inte alltid på topp men vem är det?

Du undrar varför jag mår dåligt, men ärligt talat så vet inte ens jag det. Det är allt och inget som sätter spel på det! Jag tror det är det som hände för flera år sen som spökar som fortfarande ligger kvar! Jag vet inte va det är som ligger och gror. men ibland rinner det bara av mig då kommer alla tårar som jag har samlat på ut för minsta lilla. Det kan komma när jag minst anar det! Och alla vet att jag är en mamma gris och det kommer jag alltid att vara jag vet inte vad det betyder men jag och hon bråkar som alla andra om vi inte gjorde det skulle det vara konstigt men visst vi kan bråka MYCKET ibland men det är naturligt right?

jag är inte gudsbästa barn eller jag är inte hans barn jag är ditt barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0