julsnart

Snart är det jul:D Gud va tiden har gått förra året så va jag tsm med en kille så va mest med honom under denna tiden på året och hans mamma tyckte inte om julen så det vart ingen julmat förra året:(

Och natten innan jul afton satt jag på akuten med honom i 5 timmar så vi var där vid 12 på natten var hemma runt 6 på morgonen så vi gick hem och öppna julklapparna vi hade köpt till varandra och sedan gick vi och la oss!

På morgonen då åkte jag till pappa var där i 2 timmar sedan åkte jag tillbaka! saknade mamma som fan då!! Men i år blir det jul mat och paket osv. Det ska bli så mysigt i år och nästa år blir det nog mer mys för då kan jag köra dit jag ska istället för att åka tåg och buss överallt!

Trevlig 1a advent

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0