kärlek till ALLA kommentarer och publicetet

HAHA kommentarerna är ju så roliga! Har fått ett om mina video inlägg ingen som fattar att jag inte är så seriös? men ni som säger att jag inte borde göra fler vrf kollar ni ens då? och till den där jävla bögen som bor u-a trodde du hade slutat kolla min blogg för länge sen;) hahaha lilla kul varja gång att få lite publicitet:) har ju mindre och smalare händer en dig älskling<3

Jag har köpt 5 nagellack idag:D:D och imorgon ska jag hämta min älskling för den är äntligen klar hos lagningen(L) Idag vart det idrott i skolan med styrketräning och spinning och jag var ju smart och åt inget så efter vi spinnat ett tag så kände jag att det yra till i huvudet var tvungen att vingla och hämta vatten sen hade vi natur kunskaps prov jag tror det gick bra iaf:D hoppas vi får reda på våra frisörprov imorgon:)

Sen ska jag med träffa min farbor så jag kan låna min pappastjejs ipod så jag har nåt att lyssna på på väg till skolan! hoppas folk har låtar att skicka till mig på msn:D

Och bara så alla vet vad ni än kommenterar så älskar jag alla kommenterar mer publicetet = mer kärlek <3

blir videobloggar mer framöver:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0