Kärlek

Kärlek

Är det värkligen så komplicerat som alla tror och säger. jag känner massa som upplever kärlek just nu och jag är så glad för deras skull men ändå så känner jag avundsjukan komma och tänker varför finns det ingen kille för mig? Jag vill ha en kille jag kan lita på och tycker om mig för den jag är. Jag kan vara sjukt avundsjuk men jag har faktiskt mina orsaker! Men en sak jag skulle vilja veta finns värkligen kärlek? är den lika underbar som alla säger? jag har vart riktigt kär typ 2-3 gånger. Små kär blir jag jätte lätt tyvärr:( Och jag och en kompis pratade på tåget idag om utseende varför spelar det så mycket roll tex om jag tycker om sättet på 2 killar lika mycket väljer jag han med snea och fula tänder som syns på flera meters avstånd eller en med ett "hollywood"smile? jo han med "hollywood"smilet såklart. Man vill väl se bäst ut när man går med han på stan? Jag skulle gärna säga att utsidan inte spelar mycket roll men det är ju ändå första intrycket eller hur men jag går inte bara på det, jag litar mest på min inre känsla om deras inre! Jag försöker ge alla en chans!

men en fråga som alltid kvarstår vad är kärlek? vad är det som ger den där pirrande känslan i magen?

it feels like your a million miles away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0