my class



Jag går på en skola som heter Kungsgårdsgymnasiet och ligger i Norrköping, när vi började i ettan var vi 33 elever bara tjejer och det är ju anlagt för bråk eller vad säger ni? Första veckan redan bråka jag med en brud som kallat mig för hora till en tjej jag umgick med i klassen jämnt just då. Ändå vart det jag som vart upptryckt mot vägen av en lärare för jag inte hade bjudit på godis. Bråken lugna ner sig för en stund alla bytte kompisar som underkläder en del stanna kvar vid sina gamla. Vi började 2an och en del tjejer har fortfarande inte kommit upp år 6års nivån och jag förstår inte att mognadsnivån på vissa är riktigt låg nämner inga namn för det är ganska kränkande, men eftersom det är min blogg mina åsikter!!

varför kör vi  inte på rättvist sätt btudar 1 mot 1 eller fler mot fler? 6 mot än är ganska fegt eller vad säger ni? Komma fram till mig med 5 brudar bakom sig då förstår jag att man vågar kaxa men när du möter mig själv då vågar du inte ens se mig i ögonen. Jag vet att det är ett tag sen nu men jag stör mig fortfarande på allt du sa... Hoppas du kommer ihåg det själv!!

Och till er i klass jag älskar mina rullor<3

Amanda, fiia, angelica osv  kyss i rullan på er<33;)


Kommentarer
Postat av: amanda

du är ju inte klok och det har du aldrig varit. kyss i rungen <3

2009-11-21 @ 22:41:57
URL: http://mybabyspace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0