:O you promised

Robin, du lovade:´(


du väljer din flickvän framför dina vänner du avslutar vänskapen med mig som du kännt sen 1998, jag kan inte förstå att du menar allvar jag kan inte det! Jag kunde berätta allt för dig och du detsamma för mig visst jag kanske har tyckt om dig mer än som vän men jag försöker glömma för det skulle förstöra så mycket mellan oss... Jag har önskat dig lycka till många gåner med henne men ändå är det jag som får ta skiten, hon har nyss gjort slut med sin kille och ni har vart på g längre än det vart slut låter det som en bra tjej?

Du som alltid klagat på otrohet, jag förstår inte hur du tänker? Jag sket inte id ig när jag var med  A eller någon annan jag har alltid funnits där jag lägger inte mobilen i ett annat rum på ljudlös och skiter i att svara, jag finns alltis där för dig 24/7, har du någonsin tänkt på att det har vart viktigt? jag tror du bara tänker för stunden och inte på framtiden men en sak ska du veta gubben , Jag älskar dig och det kommer jag att göra för resten av livet från 6-års till döden- det är vad jag har lovat!

men är jag förvånad? nej inget förvånar mig nu förtiden men om jag ska vara ärlig är det mycket saker du gjort som har höppnat mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0