thin?



Försöker hitta mig själv, hitta en balans. Frågan är bara vart den balansen är. Jag har blivit sjuk nu jag har feber hostar och är täppt jag mår illa osv vet inte vad det är för fel jag känner mig helt slut även fast jag somnade runt 12 och vaknade klockan 5 jag är fortfarande trött. Och jag som vill ut och gå, jag har ingen ork och om jag kommer ut i kall luft så sätter halsen igång att pajja och jag hostar som en idiot, vad gör man då för att motionera? jag vill ju få bort massa kilo nu massa kilo som inte ska sitta på min kropp, nån som vill ha dom? its free;) nej men jag är faktiskt riktigt motiverad till att kasta bort alla kilo som är till övers kankse ge dom till nån anorektiker nej men skämto sido. i love kurvor men men lite måste man ju få bort jag måste ju vara sund också inte bara en livsälskare även fast jag kan erkänna att jag tycker omatt gå ut och gå rensa hjärnan när man går själv eller prata med mamma när hon är med det är riktigt skönt och det känns underbart att ha en mamma som peppar mig, jag kankse inte är "fet" men jag är mullig och vem vill inte vara smal eller närmare där en tjock seriöst? lite hull är bara mer att älska men det kan också bli "för mycket" less is more

så nu har jag levt mitt nya liv i snart 2 veckor, en ganska bra början men det tar inte slut än det lovar jag.

have a nice day/night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0