vart lite off

har inte skrivit på ett tag för det har vart mycket i skolan och så har man ju skaffat pojkvän så nu är det fullrulle. Imorgon är det öppet hus och jag ska vara i skolan halv 10 och jag känner inte för det sen kommer vi säkert få vra kvar till 2 sen så ska jag hem till älsklingen så ska vi äta tacos och ha film kväll sen ska jag sova hos honom så mysigt!  Jag har blivit lite sjuk med mår lite illa osv!

Och snart ska  jag träffa emelie hon ska till sin kompis i boxholm och jag ska träffa henne och prata lite.. Saknar henne faktiskt hon bor ju flera mil ifrån mig:( Men till sommaren flyttar hon kankse till sin pappa i stockholm och det blir liiiiiite närmare iaf!

Så nu har jag också köpt mass blekning kankse jag har skrivit och jag ska färga lite hemma, i början tar jag nog mellan 100-200 kronor det tycker jag är rimligt pris. Det beror på vad man ska göra med håret! Så om ni vill färga och ni bor i närheten skriv till: [email protected] och märk mailet med "BLEKNING" jag klipper också där är priset mellan 100-150 kr så om ni ska göra båda kan ni märka mailet med samma som bara blekning och om ni ska bara klippa märk mailet med: "KLIPP"







kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0