<34567

Snälla lilla du tror du jag skriver om en 13 åring i min blogg? Ta och lugna ner dig och sluta tracka min syrra ta det med mig nästa gång så svårt ska det väl inte vara? Du kan fixa mitt nummer lätt. Men nästa gång du tror att jag skriver om dig fråga då!!!!! Jag har bättre saker för mig än att skriva om fjortisar!

Hej hallå,

jag är så sjukt trött idag har jag handlat en tshirt den va typ tatueringsmotiv på den va såå snygg! SNart ska jag åka och klippa min mostersmans hår. Jag har precis pluggat i ca 1 timma ska skriva en uppstas till psykologin om leksaker och hur barn ska leka med dom typ:S fattar NADA!

Jag saknar dig Fia<3 tänk inte för mycket på allt nu måste du konsentrera dig på skolan och ditt eget liv inte ALLA andras! Jag älskar dig gumman<3 YOU+ME=4-EVER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0