det gör ont

du har sagt så många ord jag aldrig någonsin hört förut du har gett mig kärlek även fast jag inte vet så mycket om vem du är. delar av mitt hjärta har sagt åt mig att jag ska satsa och dt har jag gjort men nu har jag satsat förgäves! Jag har sagt åt dig att inte gömma huvudet under sanden, men du säger att du inte vill be andra folk om hjälp. du vet att det inte blir bättre av att sitter för dig själv och mår dåligt tro mig jag vet, jag vet också att det är svårt jag hatar att må skit och du är väldigt lik mig eller vi är lika varandra! det du gillar gör jag med och tvärt om! skulle inte vi bli bra ihop? jo det vet jag att du tycker det ända du behöver är att du har styrkan att vilja satsa på ett liv, inte ett liv där du är du och jag är jag utan du och jag är vi! du vet vart jag finns och allt det andra glöm aldrig vad jag har sagt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0