vi


Emelie Westerholm(E1&E2)Emelie Germundsson

Vi är underbara  tillsammans inte sant? Vi har fått en jävla PJ imellan oss som gjode så vi blev osams till och med. Usch fy och blä för han! Men men nu ska vi prata om oss. Vad har vi gått igenom egentligen? Göteborgsresan med Henke, Komi och 2 till, as nice, smink- tips med idioten va kul just då och när vi bada i en pool utomhus mitt i natten, och i hunnebo när vi åt glass i hamnen osv. Vi har kul ihop och vi kan prata om allt. Har träffat många nya människor genom dig (Henke,komi(fast jag tycker inte om han), LJ=PJ, TPeller vad han hette, Malin, kimberlie, din syrra och många fler)

Så med andra ord:
E1 & E2 är dom bästa

Emelie du ska vet att jag finns alltid för dig, du och jag forever<3 Jag älskar dig<3

Även om vi har bråkat kommer våran vänskap stå kvar som en blomma, på våren blommar den ut och står sig hella sommaren på hösten täcker alla löv den och sedan blir det vinter och snön täcker den vit men vi vet alltid att på våren växer den upp igen och står sig tills nästa höst är kommen! Genom väder och vind klarar vi allt även om det ibland blivit bråk och kyligt och kallt, men efter pj vet vi ju allt att vi klarar det här, även fast vi är lite sär, Du och jag genom allt,
Plumsan du och jag till döden<3 


Kommentarer
Postat av: E1

underbart gumman!

klart vi ska du:d alllllltid!

lovelove uuu<333

JÄVLA PJ!

2009-10-16 @ 20:20:59
URL: http://westerholmarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0