perfekt?

give me a chance to say good-bye, i didnt even try to hurt your feelings but i was wrong
and now i´m at your door trying to pretend im dreaming, but now im falling apart because im not longer in your heart, your heart stoped beating and now i cant let go, your gone forever, im lost in time, we said that you would always be mine

Orkar inte kämpa imot strömen, jag vill inte vara som alla andra, jag vill bara vara mig själv, något som ingen förstår det är hur fucking jävligt jag mår, jag tycker ni borde inse att alla inte kan vara lika, någon måste ju vara en motsats och ingen kan vara normal. Som tex alla olika hårfäger vilken är den normala är det  brunt, rött, svart eller blondt? Jag vill inte vara normal så jag ska nog fan raka av mig håret eller skaffa alla dom färgrna, nej jag skoja men ingen kan vara normal det är det jag vill komma fram till!

Mr.A tänker på dig hela tiden<3

Emelie snart kommer jag till dig LOVAR<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0