today is gonna be the day



Idag har jag vart i skolan och sen var jag på stan och shoppa trosor bh piercingar och en sak till mammas hår på montlé vi körde tops boll på gympan det va faktiskt kul råkade slå fia på armen så den svullan upp som fan!

Sen nu har jag pratat med rasmus(sam) på msn och han säger att han är sjukt sugen på färgade frukostflingor som jag tyvärr inte fick in någon bild på här:( men ni ska få se nått annat gott och sött kan jag lova er

Lycka till med killen <3 du är värd det bästa bby<33



Sen har jag med pratat med nörden Albin "baby" Gustafsson, han nördar nåt spel på face book och är helt fast, åh han är så gullig ibland, även fast du är nörd vet du att jag tycker om dig ändåXD
Men Albin(tönten) ville inte va med på en bild så jag fick censurera en bild på han så ni kan få se en liten skymt av an iaf!

det var allt för mig just nu iaf! puss på er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0