skit

Jag har inte skrivit i bloggen på 2 dagar för jag mår skit, lite psykist och lite fysiskt. Lite saker som händer i mitt liv vet inte mycket som kan göra så det stämmer heller. Jag håller käften stängd vet att det håller längst för i den här världen får man inte öppna käften om vad man tycker även fast det finns nåt som heter uttrycks fri hetslagen eller nåt sånt liknande. Sverige ska vara ett fritt land men är det värkligen det? Får vi säga vad vi vill? Jag får iaf inte det!

Jag blir så trött på allt jag blir värkligen det, jag orkar inget längre och den ända som förstår är Fiia<3

Lite tidigare denna vecka så svek en av mina bästa vänner mig, han berätta för alla på sin msn nåt som jag sa till han i förtroende som som flesta inte vet nåt om och så skulle/ska det förbli jag orkar inte med massa tjaffs jag gör inte det. Jag förstår inte hur alla orkar egentligen, varför vill man förstöra för andra är det den där bitterljuva känslan av skadeglädje? Eh jag vet inte kommentera om ni vet!

Skriver mer imorgon tror jag just det mitt förra inlägg va mitt 200 inlägg:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0