ett nytt liv

Ett nytt liv ska jag börja nu. Utan min älskade cocacola och jag lämnar några vänner bakom mig.

Emelie, fiia, och några till kommer ofc vara kvar. Jag ska göra allt för att jag ska må bra, jag orkar inte med tjaffs och skit snack jag har hållt munnen stängd ett jävligt bra tag mn ändå får man skit! Men en sak ska ni veta jag kommer komma långt utan er! Vrf ska jag ta skit när ni är skit? och alla ni där ute ta inte åt er. Dom som jag menar lär märka det det kan jag lova er! Jag tar allt från ruta 1.

Jag vet att det inte är lätt alla gånger att börja om men jag ska försöka  för jag orkar inte vara alla till lags, jag ska föka min egen röst så. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0