INGEN BEHANDLAR MIN GUMMA SÅDÄR

Ingen då menar jag ingen ljuger så om en sån sak för min gumma det finns ingen chans i världen om att nån kommer kunna lite på dig igen! Hur fan kunde du? Kändes det rätt att ljuga för en av dina bästa vänner gjorde det det? Jag ska inte lägga mig i egentligen men du gör mig så förbannad vet du vad du har för rykte i linköping av såna som inte en vet vem du är? vill du värkligen veta? Jag tror inte ens du vill det för det är inget kul rykte att ha där. Håll koll på dom vännerna du har nu för om du fortsätter så här kommer du stå ensam kvar förstår du inte dte? du har redan förlorat mig och en kompis du umgåts med hur länge som helst även fast du inte erkänner att du saknar den personen så vet jag att du gör det! Men gör mig en tjäns gumman ljug aldrig för min gumma igen. Det va ditt största misstag!

Peaceoutbitch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0