jadu emelie germundsson...

jag tänker fan inte säga vem jag är

eller ju kanske du.. du har nog en aning!:D:D
jag heter gunrun och brukar äta gröna bananer med smörja på. Kanske brun? vem vet. nej jag vet inte vad jag ska skriva för jag är så sjukt grym som har hackat din blogg! du kommer aldrig komma in igen fattar du!? och dessutom borde du byta design helt och hållet. det funkar inte i längden. jag tycker du borde be din vän emelie westerholm göra en åt dig! och det ska hon också för din lilla köttbit det är jag som skriver !!!!!!!!! MOHAHA
jag ska fixa en nice heather åt dig vettja och såntdära!

hade gött gumman, jag ringer dig sen!
lovelovelove totoaly love!
PUSSSSSSSS;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0