LJ=PJ

Jag förstår inte hur du kan skita i att svara när jag ringer? Vi ar ändå vart så pass nära vänner att du vet nästan allt om mig! Jag vet att du bor flera mil ifrån mig men vi har faktiskt en del gemensamt du dras jämnt med att folk kallar dig för PJ men dom har ju faktiskt en anledning till att kalla dig för det om du är så här mot andra som du är mot mig! Jag har gjort massa för dig vad har du gjort för mig? Det kan du ta och fundera på. Men nästa gång du funderar på att ringa tänk då på alla gånger du inte har svarat, Tänker inte sjunka till din nivå och skita i att svara. Men tänk om jag skulle göra samma mot dig!

peace out my oldfriend that become a real fucking PJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0