long lost



sådär glad som jag var då kommer nog dröja ett tag innan jag är igen! Igår var jag på fest en stund men vid 11 kände jag att det inte va min dag just då så jag gick hem, jag tackar dom som försökte få mitt humör på top men jag vet inte riktigt hur det gick med den saken men men jag gick hem och satte mig och prata med dom som alltid kommer ha en plats långt därinne mina änglar!

kommer du ihåg sommaren för 3 år sen kommer du ihåg att vi blev vänner då? kommer du ihåg när du kom hem från han som flyttat härifrån och att jag va med sin syster och kolla film? jag kommer ihåg att vi sa vänner förevigt kommer du ihåg det med? 3 och ett halvt år blev det men nu vet jag inte om vi ska räkna med mer vi har båda gjort misstag det måste du förstå men det sista som påstås ha hänt har aldrig skett du får ta vem du vill, och han kan du ta tusen gånger om för det va slut för länge sen han är i mitt hjärta long lost and gone! du finns alltid i mitt hjärta alltid finns du kvar vi sa du och jag till döden men inget finns längre kvar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0